- All
- Objednávka a doprava
- Problémy a řešení
- Produkty a poradenství
- Vrácení a reklamace
Soft-reset je nejjednodušší a nejcitlivější restart hodinek použitím vypínacího tlačítka hodinek Garmin.
Pokud zařízení přestane reagovat, bude zřejmě nutné je restartovat.
POZNÁMKA: Restart zařízení může vést k vymazání dat nebo nastavení.
- Podržte po dobu 15 sekund zapínací/vypínací tlačítko (“Light”).
- 2. Zařízení se vypne.
- Podržením zapínacího/vypínacího tlačítka (“Light”) jednu sekundu zařízení zapněte.
Hard-reset je složitější a komplexní uvedení hodinek do továrního nastavení včetně výmazu veškerých uživatelských úprav.
Postup uložen zde.
Doporučujeme se na nás obrátit a celý problém v detailu vysvětlit, ideálně doplnit o fotografie případně videodokumentaci zjištěné závady. Z našich dlouholetých zkušeností s produkty Garmin se přes 90% SW závad dá vyřešit za použití hard resetu a znovu-nastavení hodinek
- Pokud hodinky nejsou v továrním nastavení, doporučujeme hodinky uvést do továrního nastavení, návod najdete zde: odkaz
- (uvedení do továrního nastavení také může vyřešit nereagující/špatně fungující hodinky či komunikaci mobilního telefonu s hodinkami)
- Propojte hodinky s aplikací Garmin Connect, návod najdete zde: odkaz
- Nastavte si hodinky do požadovaného nastavení
- Spokojeně užívejte a v případě komplikací se na nás obraťte
- Důrazně doporučujeme přečíst si Důležité bezpečnostní informace a informace týkajících se užívání hodinek Garmin zde: odkaz
- Doporučujeme stáhnout si a přečíst uživatelský manuál k hodinkám, který najdete zde: odkaz
- Stáhněte si do mobilu aplikaci Garmin Connect pro spárování a synchronizaci s vaším mobilním telefonem
- Pokud ji máte již staženou, tak doporučujeme odebrat (předchozí) připojené hodinky
- Dále doporučujeme hodinky zaregistrovat přes aplikaci Garmin Express (nutno stáhnout do Vašeho PC (v aplikaci Garmin Express můžete poté stahovat do Vašeho zařízení aktualizace TOPO Map): https://support.garmin.com/cs-CZ/?faq=IB1TjAKZso2F6mKr3hYqy9
Pokud se chcete vyhnout nejběžnějším problémům spojených s nesprávným používáním chytrých hodinek Garmin, pak vřele doporučujeme následovat níže uvedené kroky:
Co udělat před zapnutím hodinek?
- Důrazně doporučujeme přečíst si Důležité bezpečnostní informace a informace týkajících se užívání hodinek Garmin zde
- Doporučujeme stáhnout si a přečíst uživatelský manuál k hodinkám, který najdete zde
- Stáhněte si do mobilu aplikaci Garmin Connect pro spárování a synchronizaci s vaším mobilním telefonem
- Pokud ji máte již staženou, tak doporučujeme odebrat (předchozí) připojené hodinky
- Dále doporučujeme hodinky zaregistrovat přes aplikaci Garmin Express (nutno stáhnout do Vašeho PC a v aplikaci Garmin Express můžete poté stahovat do Vašeho zařízení aktualizace TOPO Map): zde
Co udělat po zapnutí hodinek?
- Pokud hodinky nejsou v továrním nastavení, doporučujeme hodinky uvést do továrního nastavení, návod najdete zde: odkaz (uvedení do továrního nastavení také může vyřešit nereagující/špatně fungující hodinky či komunikaci mobilního telefonu s hodinkami)
- Propojte hodinky s aplikací Garmin Connect
- Nastavte si hodinky do požadovaného nastavení
- Spokojeně užívejte a v případě komplikací se na nás obraťte
Ne, vrátit zboží na dobírku není možné. Vzhledem k přepravním podmínkám nemáme možnost nahlédnout a zkontrolovat obsah zásilky před převzetím.
Platby se snažíme vrátit co nejdříve, obvykle do 14 dnů od přijetí zboží a odstoupení od smlouvy. U zásilek ze zahraničí bude vrácená částka ponížena o poštovné.
V případě, že bude reklamace uznána, poštovné hradíme my. U neuznané reklamace hradí poštovné zákazník.
Postup najdete na našich stránkách zde
Jakmile zboží přijmeme, zkontrolujeme ho a pokud je v pořádku, odesíláme e-mail s informací o vrácení. Obvykle tento proces trvá 5 pracovních dní.
Pokud chcete zboží vyměnit, pak si, prosím, vytvořte novou objednávku a nevyhovující zboží nám pošlete zpět. Postup Vám přišel spolu se zbožím, pokud jej ale nemáte, všechny potřebné informace jsme uložili také zde.
(pozn.: Vrácené zboží musí být v dobře zabalené – ideálně v originálním obalu. Produkt, který jeví známky používání, vracíme zpět zákazníkovi. Ve sporných případech doporučujeme, abyste nás raději kontaktovali a předešli případným komplikacím.)
Ano, zboží zakoupené online lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží by mělo být v originálním obalu a nepoškozené.
V takovém případě nás prosím do 24 hod. kontaktujte (chat, telefon, e-mail).
Kontaktujte prosím náš uživatelský servis pomocí kontaktního formuláře na konci této stránky. Ten zadá pokyn našemu IT oddělení a to zajistí vymazání Vašeho uživatelského účtu a všech Vašich osobních údajů.
Zkontrolovali jste složku spam? Objednávka se tam mohla zatoulat. Pokud tam není, mohlo dojít k překlepu v e-mailové adrese. V tomto případě nás prosím kontaktujte, abychom vše prověřili.
Zatím nemáme, fungujeme jako elektronický obchod, po domluvě je ale možné si objednávku vyzvednout osobně (sekce Doprava a platba) A v případě dotazu nás můžete kontaktovat (chat, e-mail, telefon).
Máte možnost si zboží nechat zaslat na jakoukoliv pobočku Zásilkovny nebo vyzvednout osobně. V takovém případě Vás po objednání zboží kontaktujeme a domluvíme místo a termín osobního předání.
Ano je to možné v Praze a Mladé Boleslavi po domluvě s námi (s tímto požadavkem prosím kontaktujte náš uživatelský servis pomocí kontaktního formuláře na konci této stránky).
V takovém případě se můžete zeptat přímo pod produktem, o který máte zájem. Nebo nás můžete kontaktovat (chat, e-mail, telefon).
Zboží průběžně doplňujeme, proto doporučujeme si nastavit hlídacího psa u dané položky. Tak dostanete zprávu ihned jakmile toto zboží naskladníme. Informace o nově naskladněném zboží zasíláme naším Newsletterem (přihlásit se můžete na konci této stránky) a dáváme také do naší FB skupiny.
- Specializujeme se na prodej zánovních chytrých hodinek Garmin, které se svou jakostí novým kusům maximálně blíží.
- Hodinky před naskladněním pečlivě kontrolujeme a testujeme.
- V případě, že je jakost horší, dáme to jasně vědět jak v popisu, tak fotografiemi.
- Doplňky a příslušenství k chytrým hodinkám Garmin máme pouze nové.
Zkontrolovali jste složku spam? Objednávka se tam mohla zatoulat. Pokud tam není, mohlo dojít k překlepu v e-mailové adrese. V tomto případě nás prosím kontaktujte, abychom vše prověřili.
Zatím nemáme, fungujeme jako elektronický obchod, po domluvě je ale možné si objednávku vyzvednout osobně (sekce Doprava a platba) A v případě dotazu nás můžete kontaktovat (chat, e-mail, telefon).
Máte možnost si zboží nechat zaslat na jakoukoliv pobočku Zásilkovny nebo vyzvednout osobně. V takovém případě Vás po objednání zboží kontaktujeme a domluvíme místo a termín osobního předání.
Ano je to možné v Praze a Mladé Boleslavi po domluvě s námi (s tímto požadavkem prosím kontaktujte náš uživatelský servis pomocí kontaktního formuláře na konci této stránky).
Soft-reset je nejjednodušší a nejcitlivější restart hodinek použitím vypínacího tlačítka hodinek Garmin.
Pokud zařízení přestane reagovat, bude zřejmě nutné je restartovat.
POZNÁMKA: Restart zařízení může vést k vymazání dat nebo nastavení.
- Podržte po dobu 15 sekund zapínací/vypínací tlačítko (“Light”).
- 2. Zařízení se vypne.
- Podržením zapínacího/vypínacího tlačítka (“Light”) jednu sekundu zařízení zapněte.
Hard-reset je složitější a komplexní uvedení hodinek do továrního nastavení včetně výmazu veškerých uživatelských úprav.
Postup uložen zde.
Doporučujeme se na nás obrátit a celý problém v detailu vysvětlit, ideálně doplnit o fotografie případně videodokumentaci zjištěné závady. Z našich dlouholetých zkušeností s produkty Garmin se přes 90% SW závad dá vyřešit za použití hard resetu a znovu-nastavení hodinek
- Pokud hodinky nejsou v továrním nastavení, doporučujeme hodinky uvést do továrního nastavení, návod najdete zde: odkaz
- (uvedení do továrního nastavení také může vyřešit nereagující/špatně fungující hodinky či komunikaci mobilního telefonu s hodinkami)
- Propojte hodinky s aplikací Garmin Connect, návod najdete zde: odkaz
- Nastavte si hodinky do požadovaného nastavení
- Spokojeně užívejte a v případě komplikací se na nás obraťte
- Důrazně doporučujeme přečíst si Důležité bezpečnostní informace a informace týkajících se užívání hodinek Garmin zde: odkaz
- Doporučujeme stáhnout si a přečíst uživatelský manuál k hodinkám, který najdete zde: odkaz
- Stáhněte si do mobilu aplikaci Garmin Connect pro spárování a synchronizaci s vaším mobilním telefonem
- Pokud ji máte již staženou, tak doporučujeme odebrat (předchozí) připojené hodinky
- Dále doporučujeme hodinky zaregistrovat přes aplikaci Garmin Express (nutno stáhnout do Vašeho PC (v aplikaci Garmin Express můžete poté stahovat do Vašeho zařízení aktualizace TOPO Map): https://support.garmin.com/cs-CZ/?faq=IB1TjAKZso2F6mKr3hYqy9
Pokud se chcete vyhnout nejběžnějším problémům spojených s nesprávným používáním chytrých hodinek Garmin, pak vřele doporučujeme následovat níže uvedené kroky:
Co udělat před zapnutím hodinek?
- Důrazně doporučujeme přečíst si Důležité bezpečnostní informace a informace týkajících se užívání hodinek Garmin zde
- Doporučujeme stáhnout si a přečíst uživatelský manuál k hodinkám, který najdete zde
- Stáhněte si do mobilu aplikaci Garmin Connect pro spárování a synchronizaci s vaším mobilním telefonem
- Pokud ji máte již staženou, tak doporučujeme odebrat (předchozí) připojené hodinky
- Dále doporučujeme hodinky zaregistrovat přes aplikaci Garmin Express (nutno stáhnout do Vašeho PC a v aplikaci Garmin Express můžete poté stahovat do Vašeho zařízení aktualizace TOPO Map): zde
Co udělat po zapnutí hodinek?
- Pokud hodinky nejsou v továrním nastavení, doporučujeme hodinky uvést do továrního nastavení, návod najdete zde: odkaz (uvedení do továrního nastavení také může vyřešit nereagující/špatně fungující hodinky či komunikaci mobilního telefonu s hodinkami)
- Propojte hodinky s aplikací Garmin Connect
- Nastavte si hodinky do požadovaného nastavení
- Spokojeně užívejte a v případě komplikací se na nás obraťte
Kontaktujte prosím náš uživatelský servis pomocí kontaktního formuláře na konci této stránky. Ten zadá pokyn našemu IT oddělení a to zajistí vymazání Vašeho uživatelského účtu a všech Vašich osobních údajů.
V takovém případě se můžete zeptat přímo pod produktem, o který máte zájem. Nebo nás můžete kontaktovat (chat, e-mail, telefon).
Zboží průběžně doplňujeme, proto doporučujeme si nastavit hlídacího psa u dané položky. Tak dostanete zprávu ihned jakmile toto zboží naskladníme. Informace o nově naskladněném zboží zasíláme naším Newsletterem (přihlásit se můžete na konci této stránky) a dáváme také do naší FB skupiny.
- Specializujeme se na prodej zánovních chytrých hodinek Garmin, které se svou jakostí novým kusům maximálně blíží.
- Hodinky před naskladněním pečlivě kontrolujeme a testujeme.
- V případě, že je jakost horší, dáme to jasně vědět jak v popisu, tak fotografiemi.
- Doplňky a příslušenství k chytrým hodinkám Garmin máme pouze nové.
Ne, vrátit zboží na dobírku není možné. Vzhledem k přepravním podmínkám nemáme možnost nahlédnout a zkontrolovat obsah zásilky před převzetím.
Platby se snažíme vrátit co nejdříve, obvykle do 14 dnů od přijetí zboží a odstoupení od smlouvy. U zásilek ze zahraničí bude vrácená částka ponížena o poštovné.
V případě, že bude reklamace uznána, poštovné hradíme my. U neuznané reklamace hradí poštovné zákazník.
Postup najdete na našich stránkách zde
Jakmile zboží přijmeme, zkontrolujeme ho a pokud je v pořádku, odesíláme e-mail s informací o vrácení. Obvykle tento proces trvá 5 pracovních dní.
Pokud chcete zboží vyměnit, pak si, prosím, vytvořte novou objednávku a nevyhovující zboží nám pošlete zpět. Postup Vám přišel spolu se zbožím, pokud jej ale nemáte, všechny potřebné informace jsme uložili také zde.
(pozn.: Vrácené zboží musí být v dobře zabalené – ideálně v originálním obalu. Produkt, který jeví známky používání, vracíme zpět zákazníkovi. Ve sporných případech doporučujeme, abyste nás raději kontaktovali a předešli případným komplikacím.)
Ano, zboží zakoupené online lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží by mělo být v originálním obalu a nepoškozené.
V takovém případě nás prosím do 24 hod. kontaktujte (chat, telefon, e-mail).