Deprecated: Argument $control_id je již od verze 3.5.0 zastaralý! in /data/web/virtuals/290866/virtual/www/domains/boxmat.cz/wp-content/plugins/elementor/modules/dev-tools/deprecation.php on line 304
FAQ - nejčastější otázky a odpovědi | BOXMAT.cz

FAQ – nejčastější otázky a odpovědi

  • All
  • Objednávka a doprava
  • Problémy a řešení
  • Produkty a poradenství
  • Vrácení a reklamace

Soft-reset je nejjednodušší a nejcitlivější restart hodinek použitím vypínacího tlačítka hodinek Garmin.

Pokud zařízení přestane reagovat, bude zřejmě nutné je restartovat.

 

POZNÁMKA: Restart zařízení může vést k vymazání dat nebo nastavení.

  1. Podržte po dobu 15 sekund zapínací/vypínací tlačítko (“Light”).
  2.  2. Zařízení se vypne.
  3. Podržením zapínacího/vypínacího tlačítka (“Light”) jednu sekundu zařízení zapněte.

 

Hard-reset je složitější a komplexní uvedení hodinek do továrního nastavení včetně výmazu veškerých uživatelských úprav.

Postup uložen zde.

Doporučujeme se na nás obrátit a celý problém v detailu vysvětlit, ideálně doplnit o fotografie případně videodokumentaci zjištěné závady. Z našich dlouholetých zkušeností s produkty Garmin se přes 90% SW závad dá vyřešit za použití hard resetu a znovu-nastavení hodinek

  1. Pokud hodinky nejsou v továrním  nastavení, doporučujeme hodinky uvést do továrního nastavení, návod najdete zde: odkaz  
  2. (uvedení do továrního nastavení také může vyřešit nereagující/špatně fungující hodinky či komunikaci mobilního telefonu s hodinkami)
  3. Propojte hodinky s aplikací Garmin Connect, návod najdete zde: odkaz
  4. Nastavte si hodinky do požadovaného nastavení 
  5. Spokojeně užívejte a v případě komplikací se na nás obraťte
  1. Důrazně doporučujeme přečíst si Důležité bezpečnostní informace a informace týkajících se užívání hodinek Garmin zde: odkaz
  2. Doporučujeme stáhnout si a přečíst  uživatelský manuál k hodinkám, který najdete zde: odkaz
  3. Stáhněte si do mobilu aplikaci Garmin Connect pro spárování a synchronizaci s vaším mobilním telefonem
  4. Pokud ji máte již staženou, tak doporučujeme odebrat (předchozí) připojené hodinky
  5. Dále doporučujeme hodinky zaregistrovat přes aplikaci Garmin Express (nutno stáhnout do Vašeho PC (v aplikaci Garmin Express můžete poté stahovat do Vašeho zařízení aktualizace TOPO Map): https://support.garmin.com/cs-CZ/?faq=IB1TjAKZso2F6mKr3hYqy9

Pokud se chcete vyhnout nejběžnějším problémům spojených s nesprávným používáním chytrých hodinek Garmin, pak vřele doporučujeme následovat níže uvedené kroky:

Co udělat před zapnutím hodinek?

  1. Důrazně doporučujeme přečíst si Důležité bezpečnostní informace a informace týkajících se užívání hodinek Garmin zde
  2. Doporučujeme stáhnout si a přečíst  uživatelský manuál k hodinkám, který najdete zde
  3. Stáhněte si do mobilu aplikaci Garmin Connect pro spárování a synchronizaci s vaším mobilním telefonem
  4. Pokud ji máte již staženou, tak doporučujeme odebrat (předchozí) připojené hodinky
  5. Dále doporučujeme hodinky zaregistrovat přes aplikaci Garmin Express (nutno stáhnout do Vašeho PC a v aplikaci Garmin Express můžete poté stahovat do Vašeho zařízení aktualizace TOPO Map): zde 

Co udělat po zapnutí hodinek?

  1. Pokud hodinky nejsou v továrním  nastavení, doporučujeme hodinky uvést do továrního nastavení, návod najdete zde: odkaz  (uvedení do továrního nastavení také může vyřešit nereagující/špatně fungující hodinky či komunikaci mobilního telefonu s hodinkami)
  2. Propojte hodinky s aplikací Garmin Connect
  3. Nastavte si hodinky do požadovaného nastavení 
  4. Spokojeně užívejte a v případě komplikací se na nás obraťte

 

Ne, vrátit zboží na dobírku není možné. Vzhledem k přepravním podmínkám nemáme možnost nahlédnout a zkontrolovat obsah zásilky před převzetím.

Platby se snažíme vrátit co nejdříve, obvykle do 14 dnů od přijetí zboží a odstoupení od smlouvy. U zásilek ze zahraničí bude vrácená částka ponížena o poštovné.

V případě, že bude reklamace uznána, poštovné hradíme my. U neuznané reklamace hradí poštovné zákazník.

Postup najdete na našich stránkách zde

Jakmile zboží přijmeme, zkontrolujeme ho a pokud je v pořádku, odesíláme e-mail s informací o vrácení. Obvykle tento proces trvá 5 pracovních dní.

Pokud chcete zboží vyměnit, pak si, prosím, vytvořte novou objednávku a nevyhovující zboží nám pošlete zpět. Postup Vám přišel spolu se zbožím, pokud jej ale nemáte, všechny potřebné informace jsme uložili také zde.

(pozn.: Vrácené zboží musí být v dobře zabalené – ideálně v originálním obalu. Produkt, který jeví známky používání, vracíme zpět zákazníkovi. Ve sporných případech doporučujeme, abyste nás raději kontaktovali a předešli případným komplikacím.)

Ano, zboží zakoupené online lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží by mělo být v originálním obalu a nepoškozené.

V takovém případě nás prosím do 24 hod. kontaktujte (chat, telefon, e-mail).

Kontaktujte prosím náš uživatelský servis pomocí kontaktního formuláře na konci této stránky. Ten zadá pokyn našemu IT oddělení a to zajistí vymazání Vašeho uživatelského účtu a všech Vašich osobních údajů.

Zkontrolovali jste složku spam? Objednávka se tam mohla zatoulat. Pokud tam není, mohlo dojít k překlepu v e-mailové adrese. V tomto případě nás prosím kontaktujte, abychom vše prověřili.

Zatím nemáme, fungujeme jako elektronický obchod, po domluvě je ale možné si objednávku vyzvednout osobně (sekce Doprava a platba) A v případě dotazu nás můžete kontaktovat (chat, e-mail, telefon).

Máte možnost si zboží nechat zaslat na jakoukoliv pobočku Zásilkovny nebo vyzvednout osobně. V takovém případě Vás po objednání zboží kontaktujeme a domluvíme místo a termín osobního předání.

Ano je to možné v Praze a Mladé Boleslavi po domluvě s námi (s tímto požadavkem prosím kontaktujte náš uživatelský servis pomocí kontaktního formuláře na konci této stránky).

V takovém případě se můžete zeptat přímo pod produktem, o který máte zájem. Nebo nás můžete kontaktovat (chat, e-mail, telefon).

Zboží průběžně doplňujeme, proto doporučujeme si nastavit hlídacího psa u dané položky. Tak dostanete zprávu ihned jakmile toto zboží naskladníme. Informace o nově naskladněném zboží zasíláme naším Newsletterem (přihlásit se můžete na konci této stránky) a dáváme také do naší FB skupiny.

  • Specializujeme se na prodej zánovních chytrých hodinek Garmin, které se svou jakostí novým kusům maximálně blíží.
  • Hodinky před naskladněním pečlivě kontrolujeme a  testujeme.
  • V případě, že je jakost horší, dáme to jasně vědět jak v popisu, tak fotografiemi.
  • Doplňky a příslušenství k chytrým hodinkám Garmin máme pouze nové.

Zkontrolovali jste složku spam? Objednávka se tam mohla zatoulat. Pokud tam není, mohlo dojít k překlepu v e-mailové adrese. V tomto případě nás prosím kontaktujte, abychom vše prověřili.

Zatím nemáme, fungujeme jako elektronický obchod, po domluvě je ale možné si objednávku vyzvednout osobně (sekce Doprava a platba) A v případě dotazu nás můžete kontaktovat (chat, e-mail, telefon).

Máte možnost si zboží nechat zaslat na jakoukoliv pobočku Zásilkovny nebo vyzvednout osobně. V takovém případě Vás po objednání zboží kontaktujeme a domluvíme místo a termín osobního předání.

Ano je to možné v Praze a Mladé Boleslavi po domluvě s námi (s tímto požadavkem prosím kontaktujte náš uživatelský servis pomocí kontaktního formuláře na konci této stránky).

Soft-reset je nejjednodušší a nejcitlivější restart hodinek použitím vypínacího tlačítka hodinek Garmin.

Pokud zařízení přestane reagovat, bude zřejmě nutné je restartovat.

 

POZNÁMKA: Restart zařízení může vést k vymazání dat nebo nastavení.

  1. Podržte po dobu 15 sekund zapínací/vypínací tlačítko (“Light”).
  2.  2. Zařízení se vypne.
  3. Podržením zapínacího/vypínacího tlačítka (“Light”) jednu sekundu zařízení zapněte.

 

Hard-reset je složitější a komplexní uvedení hodinek do továrního nastavení včetně výmazu veškerých uživatelských úprav.

Postup uložen zde.

Doporučujeme se na nás obrátit a celý problém v detailu vysvětlit, ideálně doplnit o fotografie případně videodokumentaci zjištěné závady. Z našich dlouholetých zkušeností s produkty Garmin se přes 90% SW závad dá vyřešit za použití hard resetu a znovu-nastavení hodinek

  1. Pokud hodinky nejsou v továrním  nastavení, doporučujeme hodinky uvést do továrního nastavení, návod najdete zde: odkaz  
  2. (uvedení do továrního nastavení také může vyřešit nereagující/špatně fungující hodinky či komunikaci mobilního telefonu s hodinkami)
  3. Propojte hodinky s aplikací Garmin Connect, návod najdete zde: odkaz
  4. Nastavte si hodinky do požadovaného nastavení 
  5. Spokojeně užívejte a v případě komplikací se na nás obraťte
  1. Důrazně doporučujeme přečíst si Důležité bezpečnostní informace a informace týkajících se užívání hodinek Garmin zde: odkaz
  2. Doporučujeme stáhnout si a přečíst  uživatelský manuál k hodinkám, který najdete zde: odkaz
  3. Stáhněte si do mobilu aplikaci Garmin Connect pro spárování a synchronizaci s vaším mobilním telefonem
  4. Pokud ji máte již staženou, tak doporučujeme odebrat (předchozí) připojené hodinky
  5. Dále doporučujeme hodinky zaregistrovat přes aplikaci Garmin Express (nutno stáhnout do Vašeho PC (v aplikaci Garmin Express můžete poté stahovat do Vašeho zařízení aktualizace TOPO Map): https://support.garmin.com/cs-CZ/?faq=IB1TjAKZso2F6mKr3hYqy9

Pokud se chcete vyhnout nejběžnějším problémům spojených s nesprávným používáním chytrých hodinek Garmin, pak vřele doporučujeme následovat níže uvedené kroky:

Co udělat před zapnutím hodinek?

  1. Důrazně doporučujeme přečíst si Důležité bezpečnostní informace a informace týkajících se užívání hodinek Garmin zde
  2. Doporučujeme stáhnout si a přečíst  uživatelský manuál k hodinkám, který najdete zde
  3. Stáhněte si do mobilu aplikaci Garmin Connect pro spárování a synchronizaci s vaším mobilním telefonem
  4. Pokud ji máte již staženou, tak doporučujeme odebrat (předchozí) připojené hodinky
  5. Dále doporučujeme hodinky zaregistrovat přes aplikaci Garmin Express (nutno stáhnout do Vašeho PC a v aplikaci Garmin Express můžete poté stahovat do Vašeho zařízení aktualizace TOPO Map): zde 

Co udělat po zapnutí hodinek?

  1. Pokud hodinky nejsou v továrním  nastavení, doporučujeme hodinky uvést do továrního nastavení, návod najdete zde: odkaz  (uvedení do továrního nastavení také může vyřešit nereagující/špatně fungující hodinky či komunikaci mobilního telefonu s hodinkami)
  2. Propojte hodinky s aplikací Garmin Connect
  3. Nastavte si hodinky do požadovaného nastavení 
  4. Spokojeně užívejte a v případě komplikací se na nás obraťte

 

Kontaktujte prosím náš uživatelský servis pomocí kontaktního formuláře na konci této stránky. Ten zadá pokyn našemu IT oddělení a to zajistí vymazání Vašeho uživatelského účtu a všech Vašich osobních údajů.

V takovém případě se můžete zeptat přímo pod produktem, o který máte zájem. Nebo nás můžete kontaktovat (chat, e-mail, telefon).

Zboží průběžně doplňujeme, proto doporučujeme si nastavit hlídacího psa u dané položky. Tak dostanete zprávu ihned jakmile toto zboží naskladníme. Informace o nově naskladněném zboží zasíláme naším Newsletterem (přihlásit se můžete na konci této stránky) a dáváme také do naší FB skupiny.

  • Specializujeme se na prodej zánovních chytrých hodinek Garmin, které se svou jakostí novým kusům maximálně blíží.
  • Hodinky před naskladněním pečlivě kontrolujeme a  testujeme.
  • V případě, že je jakost horší, dáme to jasně vědět jak v popisu, tak fotografiemi.
  • Doplňky a příslušenství k chytrým hodinkám Garmin máme pouze nové.

Ne, vrátit zboží na dobírku není možné. Vzhledem k přepravním podmínkám nemáme možnost nahlédnout a zkontrolovat obsah zásilky před převzetím.

Platby se snažíme vrátit co nejdříve, obvykle do 14 dnů od přijetí zboží a odstoupení od smlouvy. U zásilek ze zahraničí bude vrácená částka ponížena o poštovné.

V případě, že bude reklamace uznána, poštovné hradíme my. U neuznané reklamace hradí poštovné zákazník.

Postup najdete na našich stránkách zde

Jakmile zboží přijmeme, zkontrolujeme ho a pokud je v pořádku, odesíláme e-mail s informací o vrácení. Obvykle tento proces trvá 5 pracovních dní.

Pokud chcete zboží vyměnit, pak si, prosím, vytvořte novou objednávku a nevyhovující zboží nám pošlete zpět. Postup Vám přišel spolu se zbožím, pokud jej ale nemáte, všechny potřebné informace jsme uložili také zde.

(pozn.: Vrácené zboží musí být v dobře zabalené – ideálně v originálním obalu. Produkt, který jeví známky používání, vracíme zpět zákazníkovi. Ve sporných případech doporučujeme, abyste nás raději kontaktovali a předešli případným komplikacím.)

Ano, zboží zakoupené online lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží by mělo být v originálním obalu a nepoškozené.

V takovém případě nás prosím do 24 hod. kontaktujte (chat, telefon, e-mail).

Přidáno!
Zboží už mezi oblíbenými produkty je

Nákupní košík

zavřít