Deprecated: Argument $control_id je již od verze 3.5.0 zastaralý! in /data/web/virtuals/290866/virtual/www/domains/boxmat.cz/wp-content/plugins/elementor/modules/dev-tools/deprecation.php on line 304
Vrácení, reklamace a likvidace elektro zařízení | BOXMAT.cz

Vrácení, reklamace a likvidace elektro zařízení

  • 1

    Zboží nevyhovuje nebo má závadu...

    Nevěšte hlavu, zboží můžete do 14 dnů vrátit, nebo vyměnit v souladu s obchodními podmínkami.

  • 2

    Vracíte zboží?

    Níže najdete postup vrácení zboží.

  • 3

    Reklamujete zboží?

    Níže najdete postup reklamace. (Prosím informujte (chat, e-mail, kontaktní formulář, telefon) náš než nám ho odešlete zpět. Jedině tak se vyhnete nákladům spojeným s neuznanou reklamací.)

  • 4

    Likvidujete zařízení co již dosloužilo?

    Níže najdete postup pro ekologickou likvidaci zařízení, které již po záruční době dosloužilo.

Postup při vrácení zboží

  • Ze zákona můžete zakoupené zboží vrátit do 2 týdnů po doručení. 
  • Zboží dejte do původního obalu spolu s kopií faktury a vyplněným návratovým listem.
  • Balík předejte na jakékoli pobočce Zásilkovny. 
  • Obsluha následně sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. 
  • Jakmile zboží přijmeme, zkontrolujeme ho a pokud je v pořádku, odesíláme e-mail s informací o vrácení. Obvykle tento proces trvá 5 pracovních dní.
  • Posledním krokem je vrácení peněz (do 14 dnů) nebo výměna zboží dle Vaší volby na návratovém listu. 
  • Nevíte si s něčím rady? Použijte kontaktní formulář na konci této stránky.

Postup při reklamaci zboží

  • Pokud se zboží chová nestandardně prosím podívejte do sekce Problémy a řešení ve FAQ – nejčastější otázky a odpovědi. Pokud se problémy nepodaří vyřešit, prosím kontaktujte nás (chat/e-mail/mobil) před tím než přistoupíte k dalším krokům.
  • Pokud je zboží vadné, pak je třeba jej dát do původního obalu spolu s kopií faktury a vyplněným návratovým listem. 
  • Balík předejte na jakékoli pobočce Zásilkovny.
  • Obsluha následně sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.
  • Jakmile zboží přijmeme, odesíláme e-mail s informací o začátku reklamačního procesu (ze zákona může reklamace trvat 30 dní od data přijetí zboží, ale v zásadě u nás trvá dny)
  • Posledním krokem je vrácení peněz (do 14 dnů) nebo výměna zboží dle Vaší volby na návratovém v případě uznané reklamace. 
  • POZOR v případě neuznané reklamace, je zboží zasláno zpět a zákazník hradí zásilkovné za obě cesty.
  • Reklamačního řízení končí v momentě, kdy Vám na e-mail zašleme reklamační protokol. 
  • Máte k tomuto postupu nějaký dotaz? Použijte kontaktní formulář na konci této stránky.

Zákonné důvody zamítnutí reklamace

  • Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
  • U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
  • Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.
  • Záruka také neplatí pro vady, o kterých spotřebitel při nákupu věděl, jakož i pro ty, které po převzetí na věci sám způsobil.
  • Dále prodejce neodpovídá za vady, které spotřebitel na věci způsobí nedodržením obecných zásad zacházení s věcí, popř. zásad speciálních, se kterými jej prodejce písemně seznámil.

Postup při recyklaci a eko-likvidaci elektrozařízení

Usilujeme o bezpečné nakládání s nebezpečnými komponenty a podporujeme recyklaci a opětovné využití hodnotných materiálů.

Pokud Vám u nás zakoupené hodinky již definitivně dosloužily, existuje několik možností, jak se s nimi bezpečně a ekologicky rozloučit:

  • vyhledat a využít jeden ze sběrných dvorů, jehož seznam je zde: www.isoh.mzp.cz/registrmistelektro
  • poslat nám je zdarma Zásilkovnou (balíček spolu s vloženým návratovým listem předejte na jakékoliv pobočce Zásilkovny). Máte navíc možnost získat slevu  (voucher v hodnotě 1000 Kč) na další nákup, pokud je poškození hodinek jen hardwarové povahy (např. nefunkční základní deska, baterie apod. Nárok na slevu není možný v případě nadměrného vizuálního poničení hodinek (např. poškrábaná luneta, prasklé sklíčko, vylámaná tlačítka).
  • Máte k tomuto postupu nějaký dotaz? Použijte kontaktní formulář na konci této stránky.

Proč má eko likvidace smysl?

  • Získáme cenné materiály – využitím získaných materiálů snižujeme ekologické dopady těžby nových surovin a šetříme energii, která by s těžbou byla spojena. Elektrozařízení obsahují i mnoho kovů, které lze díky recyklaci získat jako cenné suroviny do další výroby (např. měď, kobalt, koltan, stříbro nebo zlato).
  • Chráníme přírodu – správným tříděním a efektivní recyklací snižujeme emise škodlivých látek, jež by byly s těžbou a výrobou spojené. Předáním elektrospotřebičů k recyklaci chráníme půdu před kontaminací nebezpečnými látkami v případě, kdy by spotřebiče skončily na skládce.
Jsme pozorní k prostředí, ve kterém žijeme!
rsz_1rsz_earth-gbfc4b4656_640

Kontaktní formulář





    Přidáno!
    Zboží už mezi oblíbenými produkty je

    Nákupní košík

    zavřít