-
1
Zboží nevyhovuje nebo má závadu...
Nevěšte hlavu, zboží můžete do 14 dnů vrátit, nebo vyměnit v souladu s obchodními podmínkami.
-
2
Vracíte zboží?
Níže najdete postup vrácení zboží.
-
3
Reklamujete zboží?
Níže najdete postup reklamace. Prosím informujte nás (chat, e-mail, kontaktní formulář, telefon) než nám jej odešlete zpět. Jedině tak se vyhnete nákladům spojeným s neuznanou reklamací!
-
4
Likvidujete zařízení co již dosloužilo?
Níže najdete postup pro ekologickou likvidaci zařízení, které je po záruční době a již dosloužilo.
Postup při vrácení zboží
- Ze zákona můžete zakoupené zboží vrátit do 2 týdnů po doručení.
- Zboží dejte do původního obalu spolu s kopií faktury a vyplněným návratovým listem.
- Balík předejte na jakékoli pobočce Zásilkovny.
- Obsluha následně sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.
- Jakmile zboží přijmeme, zkontrolujeme ho a pokud je v pořádku, odesíláme e-mail s informací o vrácení. Obvykle tento proces trvá 5 pracovních dní.
- Posledním krokem je vrácení peněz (do 14 dnů) nebo výměna zboží dle Vaší volby na návratovém listu.
- Nevíte si s něčím rady? Použijte kontaktní formulář na konci této stránky.
Postup při reklamaci zboží
- Pokud se zboží chová nestandardně prosím podívejte do sekce Problémy a řešení ve FAQ – nejčastější otázky a odpovědi. Pokud se problémy nepodaří vyřešit, prosím kontaktujte nás (chat/e-mail/mobil) před tím než přistoupíte k dalším krokům.
- Pokud je zboží vadné, pak je třeba jej dát do původního obalu spolu s kopií faktury a vyplněným návratovým listem.
- Balík předejte na jakékoli pobočce Zásilkovny.
- Obsluha následně sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.
- Jakmile zboží přijmeme, odesíláme e-mail s informací o začátku reklamačního procesu (ze zákona může reklamace trvat 30 dní od data přijetí zboží, ale v zásadě u nás trvá dny)
- Posledním krokem je vrácení peněz (do 14 dnů) nebo výměna zboží dle Vaší volby na návratovém v případě uznané reklamace.
- POZOR v případě neuznané reklamace, je zboží zasláno zpět a zákazník hradí zásilkovné za obě cesty.
- Reklamačního řízení končí v momentě, kdy Vám na e-mail zašleme reklamační protokol.
- Máte k tomuto postupu nějaký dotaz? Použijte kontaktní formulář na konci této stránky.
Zákonné důvody zamítnutí reklamace
- Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
- U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
- Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.
- Záruka také neplatí pro vady, o kterých spotřebitel při nákupu věděl, jakož i pro ty, které po převzetí na věci sám způsobil.
- Dále prodejce neodpovídá za vady, které spotřebitel na věci způsobí nedodržením obecných zásad zacházení s věcí, popř. zásad speciálních, se kterými jej prodejce písemně seznámil.
Postup při recyklaci a eko-likvidaci elektrozařízení
Usilujeme o bezpečné nakládání s nebezpečnými komponenty a podporujeme recyklaci a opětovné využití hodnotných materiálů.
Pokud Vám u nás zakoupené hodinky již definitivně dosloužily, existuje několik možností, jak se s nimi bezpečně a ekologicky rozloučit:
- vyhledat a využít jeden ze sběrných dvorů, jehož seznam je zde: www.isoh.mzp.cz/registrmistelektro
- poslat nám je zdarma Zásilkovnou (balíček spolu s vloženým návratovým listem předejte na jakékoliv pobočce Zásilkovny). Máte navíc možnost získat slevu (voucher v hodnotě 1000 Kč) na další nákup, pokud je poškození hodinek jen hardwarové povahy (např. nefunkční základní deska, baterie apod. Nárok na slevu není možný v případě nadměrného vizuálního poničení hodinek (např. poškrábaná luneta, prasklé sklíčko, vylámaná tlačítka).
- Máte k tomuto postupu nějaký dotaz? Použijte kontaktní formulář na konci této stránky.
Proč má eko likvidace smysl?
- Získáváme cenné materiály – využitím získaných materiálů snižujeme ekologické dopady těžby nových surovin a šetříme energii, která by s těžbou byla spojena. Elektrozařízení obsahují i mnoho kovů, které lze díky recyklaci získat jako cenné suroviny do další výroby (např. měď, kobalt, koltan, stříbro nebo zlato).
- Chráníme přírodu – správným tříděním a efektivní recyklací snižujeme emise škodlivých látek, jež by byly s těžbou a výrobou spojené. Předáním elektrospotřebičů k recyklaci chráníme půdu před kontaminací nebezpečnými látkami v případě, kdy by spotřebiče skončily na skládce.