Objevil se vám na hodinkách modrý trojúhelník a hodinky nereagují?
Hodinky mají zpomalené reakce? Zvolené aktivity neměří přesně? Pak je na čase dát hodinky do servisu a provést diagnostiku a případně znovu nastavit. Vše uděláme za vás a vyloučíme HW problém. Informace najdete zde.
Pokud zařízení přestane reagovat, bude zřejmě nutné je restartovat (Soft Reset):
- Podržte po dobu 15 sekund zapínací/vypínací tlačítko (“Light”).
- Zařízení se vypne.
- Podržením zapínacího/vypínacího tlačítka (“Light”) jednu sekundu zařízení zapněte.
(POZNÁMKA: Restart zařízení může vést k vymazání dat nebo nastavení.)
Hard Reset je složitější a komplexní uvedení hodinek do továrního nastavení včetně výmazu veškerých uživatelských úprav. Tuto službu nabízíme zde.
Diagnostika nefunkčních hodinek Garmin:
– analýza stavu a diagnostika
– soft/hard reset
– reinstalace operačního systému
– instalace potřebných aktualizací
– aktualizace mapových podkladů (TOPO)
UPOZORNĚNÍ: Kompletní diagnostikou dojde ke smazání veškerého nastavení hodinek.