Máte nové chytré hodinky Garmin? A nevíte si rady s jejich spárováním s vaším mobilním telefonem?
Níže naleznete jednoduchý návod pro Apple iPhone (iOS) i Google (Android):
- Nainstalujte si do telefonu aplikaci Garmin Connect (iOS →App Store; Android →Google Play), přihlašte se, pokud již máte svůj Garmin účet, pokud nikoli, účet si v jednoduchých několika krocích založte, a zapněte hodinky Garmin
- Ujistěte se, že máte v telefonu zapnutý Bluetooth
- Pokud se jedná o vaše první zařízení Garmin, postupujte podle pokynů na obrazovce
- Jestli připojujete další zařízení, tak otevřete MENU v aplikaci Garmin Connect. (v iOS „Více“ vpravo dole, v systému Android symbol ≡ vlevo nahoře) a zaklikněte Zařízení Garmin → Přidat zařízení.
- Zařízení by se mělo automaticky objevit na displeji telefonu s informací o párování. Pokud se tak nestane, vyberte ze seznamu vaše zařízení manuálně.
- Zaklikněte „Připojit“ a opište šestimístné číslo, které se vzápětí objeví na displeji hodinek
- Vyčkejte na spárování hodinek, potvrďte potřebná oprávnění a projděte základní nastavení hodinek
Pokud se vám stále nepodařilo spárovat hodinky, můžete zkusit uvést hodinky do továrního nastavení či aktualizovat software hodinek a postup zopakovat.
Jestli se pokoušíte spárovat zařízení, které už někdy bylo s vaším telefonem spárované, doporučujeme jej nejprve odstranit ze seznamu spárovaných zařízení v nastavení Bluetooth ve vašem telefonu a poté provést výše uvedené kroky.
Pokud by se vám i přesto nepodařilo vaše hodinky s mobilním telefonem propojit, určitě se na nás neváhejte obrátit, rádi vám pomůžeme problém vyřešit.